Περιγραφή Αγώνων

Διαβάστε επίσης:

Lailias Ultra Vertical

Το LAILIAS ULTRA VERTICAL θα διεξαχθεί το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου, έχει μήκος 29.400μ με 1.500μ θετικής υψομετρικής. Ξεκινάει από το κέντρο της πόλης των Σερρών και πιο συγκεκριμένα από την πλατεία Κρονίου.

Οι αθλητές θα κινηθούν προς την πλατεία Ελευθερίας και αφού τη διασχίσουν κάθετα, θα κατευθυνθούν προς τον ιερό ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών μέσω της οδού Κύπρου. Στη συνέχεια, κινούμενοι στην οδό Ίωνος Δραγούμη, σε 700μ περίπου οι αθλητές θα φτάσουν στην καταπράσινη κοιλάδα των Σερρών. Για 750μ θα κινηθούν επάνω στην οδό Εξοχών και στη συνέχεια θα στρίψουν αριστερά μέχρι να φτάσουν στη διασταύρωση, για να κατευθυνθούν δεξιά προς την επαρχιακή οδό Σερρών-Λαϊλιάς.

Η πορεία των αθλητών θα είναι συνεχώς με ανηφορική κλίση, με πολύ μικρά κομμάτια επίπεδης κλίσης. Στο 4ο χλμ θα συναντήσετε τον 1ο σταθμό τροφοδοσίας-υδροδοσίας.

Αναφέρουμε κάποια σημεία της διαδρομής έως τον οικισμό της Χρυσοπηγής:
  • Στο 6ο χλμ περίπου θα συναντήσετε μια μικρή κατηφόρα για ανασύνταξη δυνάμεων, όπως και στο 7,5 χλμ.
  • Στο 8ο χλμ θα συναντήσετε τον 2ο σταθμό τροφοδοσίας-υδροδοσίας και σταθμό ελέγχου.
  • Στο 9ο χλμ, στο δεξί σας χέρι, φτάνετε στην χριστιανική κατασκήνωση ΓΕΧΑ.
  • Στο 12ο χλμ και σε υψόμετρο 600μ φτάνετε στη Χρυσοπηγή, όπου θα υπάρχει ο 3ος σταθμός τροφοδοσίας-υδροδοσίας.

Όλο αυτό το 1ο κομμάτι του αγώνα έως το 12ο χλμ περίπου είναι μέσα σε καταπράσινο πευκόδασος. Οι αθλητές θα αφήσουν πίσω τους το πευκοδάσος και τον οικισμό της Χρυσοπηγής και θα κινηθούν σε κατηφορική κλίση για 800μ και στη συνέχεια σε ανηφορική με κατεύθυνση τη διασταύρωση της Ορεινής, όπου και θα την συναντήσουν στο 16ο χλμ και στα 850μ υψόμετρο.

Στο σημείο αυτό θα υπάρχει ο 4ος σταθμός τροφοδοσίας-υδροδοσίας και σταθμός ελέγχου. Αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτό το 2ο κομμάτι του αγώνα έχει μοναδική θέα. Σε περίπτωση ηλιοφάνειας, καλό θα είναι να φορεθεί ένα καπέλο. Οι αθλητές μετά τον σταθμό θα στρίψουν ανηφορικά αριστερά και θα έχουν μπει πλέον στο 3ο και τελευταίο κομμάτι του αγώνα μέσα στο γεμάτο έλατα και οξιές δάσος του Λαϊλιά.

Στο 20ο χλμ είναι ο 5ος σταθμός τροφοδοσίας-υδροδοσίας λίγο μετά την ταβέρνα “Το Χαγιάτι”. Οι ανηφορικές κλίσεις συνεχίζονται σε μια περιοχή που είναι γεμάτη έλατα και οξιές, για να φτάσετε στο 23ο χλμ και τον 6ο σταθμό τροφοδοσίας-υδροδοσίας.

Στο 24,5 χλμ και για 900μ περίπου είναι ένα καλό σημείο να πάρετε κάποιες ανάσες, μιας και η κλίση του δρόμου είναι ελαφρώς κατηφορική. Στο 26,5 χλμ, ενώ ο αγώνας πλησιάζει προς το τέλος του, φτάνετε στον 7ο και τελευταίο σταθμό τροφοδοσίας-υδροδοσίας.

Στα 29.400μ ο αγώνας ολοκληρώνεται μπροστά στο σαλέ του Χιονοδρομικού Κέντρου Λαϊλιά.

Lailias Mini Vertical

Το Lailias Mini Vertical θα διεξαχθεί την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου στις 12:00 και θα ξεκινήσει ακριβώς μπροστά από το σαλέ του Χιονοδρομικού Κέντρου Λαϊλιάς.

Οι αθλητές θα κινηθούν ανηφορικά κατά μήκος όλης της διαδρομής της πίστας, που είναι 1.240μ με 235μ θετικής υψομετρικής. Ο αγώνας ολοκληρώνεται στο πυροφυλάκιο του χιονοδρομικού, ακριβώς κάτω από την κορυφή του Λαϊλιά, Προφήτης Ηλίας.

The Wolves Run

Το Running with the Wolves θα διεξαχθεί την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου στις 10:00 π.μ. και έχει μήκος 7.700μ με 150μ θετικής υψομετρικής. Όλη η διαδρομή είναι εντός του δάσους του Λαϊλιά, που είναι γεμάτο έλατα και οξιές.

Η εκκίνηση θα δοθεί μπροστά από το σαλέ του χιονοδρομικού κέντρου με κατεύθυνση τον κύκλο του Μπαλτά Τσαΐρ (πλατεία ξυλοκόπων). Ο αγώνας ξεκινάει με κατηφορικές κλίσεις, και στα 700μ θα στρίψετε δεξιά για να κάνετε τον κύκλο της πλατείας των ξυλοκόπων. Η ελαφρώς κατηφορική κλίση συνεχίζεται μέχρι τα πρώτα 2.800μ του αγώνα.

Στα 3.250μ θα συναντήσετε το εκκλησάκι της Θεοτόκου, όπου θα υπάρχει και ο σταθμός τροφοδοσίας-υδροδοσίας. Στα 4.800μ θα φτάσετε στη διασταύρωση Λαϊλιάς-Καταφύγιο-Σέρρες, όπου και θα στρίψετε αριστερά. Τα επόμενα 3χλμ είναι περισσότερο ανηφορικά, με μερικά σημεία όπου υπάρχει κατηφορική κλίση.

Στα 7.700μ φτάνετε και πάλι στο σαλέ και στη γραμμή του τερματισμού.